"הָאַרְיֵה" שֶׁהָפַךְ לְשָׁפָן

יואב יצחק פרסם פעם אחר פעם ידיעות מכפישות כנגד השר אביגדור ליברמן יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, והכריז: פרסמתי אמת ואעמוד על כך גם אם אגיע לביהמ"ש!

 דא עקא, "העיתונאי האמיץ" שינה "לפתע" את דעתו לאחר שחטף מליברמן שתי קובלנות פליליות...



<><><>

בחודש אוקטובר 2019 פרסם יואב יצחק ידיעה מכפישה על מר אביגדור ליברמן ולפיה: "קצינה בכירה במשטרה שפרטיה שמורים במערכת ניוז 1, הדליפה עבורו מידע רגיש מחקירות". 

בעקבות מכתב התראה ששלח ב"כ של ליברמן ליואב יצחק, השיב יצחק במכתב תוקפני ומתגרה בו נכתב בין השאר כדלקמן: אני דוחה בזה את טענות מרשיך. פרסמתי דברי  אמת... ואעמוד על כך, כמובן, בכל דיון שיתקיים, קל וחומר אם וכאשר נגיע לערכאות משפטיות.

לנוכח מכתבו המתגרה של יצחק, הגיש ליברמן קובלנה פלילית לפי חוק איסור לשון הרע.

חודש לאחר מכן הגיש ליברמן קובלנה נוספת בעקבות כתבה נוספת שפרסם יואב יצחק באתר ניוז 1, הפעם תחת הכותרת "בניו של שר הביטחון ליברמן נפגשו בחשאי במוסקבה עם היזם משה ישעיהו – כשנזקק לשחרור שטח אש להקמת הישוב נווה תמרים". 

בכתבה זו טען יואב יצחק (ממוחו הקודח) כי עלול לעלות חשד לפיו קיים קשר מובנה בין הפגישה החשאית במוסקבה שקיימו יעקב ועמוס ליברמן עם משה ישעיהו מעין 'סיבה ומסובב' לבין החלטות משרד הביטחון לשחרר את הקרקעות מהגדרתם כשטח אש לשם הקמת הישוב נווה תמרים.

עם הגעת שלב ההוכחות בקובלנות הפליליות (שאוחדו לתיק אחד) לסיומו, הפצירה כב' השופטת אליאנא דניאלי ביואב יצחק שיתפשר עם ליברמן, ואף התריעה כי קיים סיכון שהכרעת דין בקובלנה עשויה להוביל להרשעה שבצידה עונש של שנת מאסר...

"למרבה הפלא" בשלב הסיכומים יואב יצחק 'השתפן' והסכים לפשרה שהוצעה במסגרת הליך גישור ולפיה: ביחס לפרסום נשוא האישום הראשון יואב יצחק מצהיר (בניגוד לידיעה המקורית...) כי: "לא טען ואינו טוען שליברמן ו/או מי מטעמו קיבלו הדלפה כלשהי מקצינת משטרה".

וכמו כן, ביחס לפרסום נשוא האישום השני יואב יצחק מצהיר (בניגוד לחשד שהעלה ממוחו הקודח...) כי: "לא טען ואינו טוען שליברמן היה שותף באופן כלשהו בהחלטת משרד הביטחון שלא להתנגד להקמת היישוב נווה תמרים".

לנוכח הצהרת הכניעה המביכה של "העיתונאי האמיץ", הסכים ליברמן למחיקת הקובלנות הפליליות.

הידיעה נשוא הקובלנה הראשונה

הידיעה נשוא הקובלנה השניה

"העיתונאי האמיץ" בהתרברבות אופיינית...

מכתב ההתראה של ליברמן

מכתב התשובה של יואב יצחק

"העיתונאי האמיץ" מתרברב: חלפו כבר 24 שעות וליברמן 'טרם עמד במילתו'...

הודעת הצדדים לבית המשפט על הסדר הפשרה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.